Napíšu vám texty s lidskou tváří
Nechcete být další z řady mladých, dynamických společností, které nabízejí komplexní realizaci služeb v oboru XY?
Unavuje vás tvrdit, že jste spolehlivým partnerem v oblasti zavlažování, marketingových služeb nebo čištění oděvů?
Pokud ano, myslím, že si budeme rozumět.
Nejdřív jedno doznání: Nejsem ani nový David Ogilvy, ani jiný marketingový mág. Znám pravidla copywritingu, ale zázraky na počkání nemám v repertoáru.
Než ale naštvaně prásknete prohlížečem, udělám vám nabídku: Co byste řekli na texty psané přístupnou češtinou? O co kráčí?
Jak se pozná „plain language“?
Čtenáři rychle najdou, co hledají. Pochopí, co jim říkáte a co po nich chcete. Potěší je, že s nimi mluvíte lidsky a bez zbytečných omáček.
Vy ušetříte čas, protože nebudete muset tolik vysvětlovat. Snáz dosáhnete svých cílů. A čtenáři vás budou milovat.
Ideálně všechny :-) Přístupná čeština ale rozhodně sluší třeba:
Prostě všem textům, na kterých by mělo být vidět, že je psala lidská bytost s cílem oslovit jiné lidské bytosti. A ne napůl porouchaný generátor marketingových floskulí.
Hodně samozřejmě záleží na tom, do jakých textů se společně pustíme. Ale radši vás připravím na to nejhorší :-)
Zvlášť u rozsáhlejších počinů budu na začátku stejně otravný jako ostatní copywriteři. Budu mít asi tak bambilion všetečných otázek, pomocí kterých mimo jiné zjistím:
No a pak už to bude na mně:
Od několika stokorun za mikrotexty až po nižší desítky tisíc za kompletní otextování webových stránek.
Odhad ceny ode mě dostanete hned potom, co si ujasníme rozsah prací. Cena vychází z mojí hodinové sazby 1 690 Kč.*
*Ceny jsou konečné (nejsem plátce DPH).
Chápu. Tak víte co? Napište mi.
Pošlete mi pár svých textů nebo odkaz na ně (za absolutní mlčenlivost ručím). Řekněte mi, koho chcete oslovit a čeho chcete dosáhnout.
Nezávazně a zdarma vám udělám základní analýzu. Dozvíte se: